сряда, 22 ноември 2017 г.

понеделник, 4 ноември 2013 г.

Есенно настроение и тъмни нокти

Maybelline Colorama 165 е прекрасен тъмнокафяв лак, в който направо се влюбих! Купих го преди година, но чак сега го изпробвах. 

Впечатленията ми по отношение на текстурата не са особено добри - рядък е и са нужни 3 слоя, за да покрие. Цветът обаче става по-тъмен от бутлката, което на мен много ми хареса. Блясъкът е като с топлак. Както всеки друг, и този лак изгледжа различно на естествена и изкуствена светлина. Следобед има тъмночервен отенък, а вечер е мекочерен. Като цяло, страхотен!
.                                        Целувки, Габи



петък, 13 септември 2013 г.

Терапия за загрубели крака

В центъра на днешната публикация са грижите за краката. Аз самата постоянно имам проблеми с груба кожа, рани и пришки (почти всички обувки ми правят рано или късно пришки) и успявам да ги приведа в приличен вид закратко. Лятото е още по-трудно заради отворените обувки, плажа и т.н. Но сега съм изключително доволна от  една домашна терапия и само с 3 вани вече краката ми са доста добре и мога да си сложа сандалите.

Трябват ви:
  • вана с гореща вода
  • излейте повечко зехтин или олио (около половин до една кафяна чашка, на око)
  • щедро изсипете морска сол на кристали
  • инструмент за пети - кюре (от 2,50 до 6-7лв, сменяеми ножчета на Титаниа има в Лили)
  • пемза
  • крем (SchollThalloderma или Биле)
  • Ако ноктите ви са пожълтели, можете да ги избелите с лимон или паста от вода и сода за хляб.
  • Какво използвате за напукани пети?
Целувки, Габи

1 коментар: